
DREAM |
ENJOY |
FIA ALTERNATIVE ENERGIES CUP |
Free|Practice|H1 GRID|HEAT 1|H2 GRID|HEAT 2|Total Official Results |
DREAM/CHALLENGE Total (HEAT1 HEAT2) Official Results |
Pos | No | Cls | Team | 1stDriver | 2ndDriver | 3rdDriver | Laps | TotalTime | Heat 1 | Heat 2 | |||
1 | 9 | DRE | 1 | 芦屋大学ソーラーカープロジェクト(A) | K.NOMURA | T.MISE | M.OKUI | 103 | 8:04'20.352 | 52 | 4:01'41.747 | 51 | 4:02'38.605 |
2 | 8 | DRE | 2 | OSU 大阪産業大学 | H.FUKUI | K.HAYASHIDA | T.YAMADA | 101 | 8:05'53.895 | 51 | 4:02'32.736 | 50 | 4:03'21.159 |
3 | 101 | DRE | 3 | Aurora Vehicle Association Inc | D.RODGERS | D.EVANS | 101 | 8:09'24.657 | 51 | 4:04'00.429 | 50 | 4:05'24.228 | |
4 | 1 | DRE | 4 | パンダサンチーム | N.HOSOKAWA | A.TOMITAKA | 94 | 8:07'02.702 | 49 | 4:05'04.401 | 45 | 4:01'58.301 | |
5 | 11 | DRE | 5 | 東海大翔洋高校 | Y.SIOKAWA | Y.NABETA | 85 | 8:08'44.146 | 43 | 4:03'08.446 | 42 | 4:05'35.700 | |
6 | 26 | CHA | 1 | 堺市立工業高等学校 科学部 | K.OTA | T.UEDA | 83 | 8:04'57.600 | 41 | 4:04'40.817 | 42 | 4:00'16.783 | |
7 | 21 | CHA | 2 | 柏会 | T.KIKUMOTO | H.FUKUKITA | 83 | 8:05'47.850 | 42 | 4:04'25.754 | 41 | 4:01'22.096 | |
8 | 10 | DRE | 6 | サレジオ高専 | K.AKAZAWA | A.SUGIURA | T.SUZUKI | 78 | 8:08'20.511 | 40 | 4:06'16.100 | 38 | 4:02'04.411 |
9 | 23 | CHA | 3 | バカボンズ | H.IZAWA | T.FUJITA | K.INADACHI | 78 | 8:08'37.966 | 41 | 4:05'03.722 | 37 | 4:03'34.244 |
10 | 2 | DRE | 7 | 再輝 | T.TAKASAKI | C.TAKASAKI | 76 | 8:01'54.439 | 44 | 4:01'43.092 | 32 | 4:00'11.347 | |
11 | 38 | CHA | 4 | Team Sunlake | F.HIRASAWA | K.TAKAHASHI | Y.OSHITA | 76 | 8:10'04.474 | 37 | 4:06'50.604 | 39 | 4:03'13.870 |
12 | 6 | DRE | 8 | 東海大学 Solspirits | T.KIKUTA | T.TERUYAMA | T.MITA | 75 | 7:11'31.038 | 43 | 4:03'02.560 | 32 | 3:08'28.478 |
13 | 42 | CHA | 5 | 長野工業高等学校’05 | M.FURUKOSHI | K.NAKAMURA | 71 | 7:15'26.839 | 31 | 3:11'09.544 | 40 | 4:04'17.295 | |
14 | 32 | CHA | 6 | 静岡工科自動車大学校 | K.HIRAI | H.MITSUI | T.KAMI | 71 | 8:02'33.092 | 36 | 4:00'52.286 | 35 | 4:01'40.806 |
15 | 41 | CHA | 7 | チームキョンシー | S.HANYU | Y.TSUKAMOTO | 71 | 8:08'23.932 | 36 | 4:04'34.193 | 35 | 4:03'49.739 | |
16 | 22 | CHA | 8 | H・A・T レーシングチーム | K.ITAGAKI | T.MURAYAMA | 70 | 8:12'41.300 | 35 | 4:06'03.888 | 35 | 4:06'37.412 | |
17 | 33 | CHA | 9 | ポリテクカレッジ滋賀 SPD | Y.SUGIMOTO | S.SAITO | T.SUMI | 68 | 8:01'21.462 | 34 | 3:56'31.034 | 34 | 4:04'50.428 |
18 | 12 | DRE | 9 | National Kaohsiung University of Applied | C.LAI | M.HSIEN LEE | T.CHIU | 67 | 6:29'04.063 | 40 | 3:58'15.780 | 27 | 2:30'48.283 |
19 | 37 | CHA | 10 | SOLAR GIGA | Y.ISEKI | S.NAKAOKA | 66 | 8:04'58.176 | 34 | 4:04'41.020 | 32 | 4:00'17.156 | |
20 | 39 | CHA | 11 | 金沢工業大学 夢考房 | Y.SYONO | H.YAMAMOTO | 65 | 7:52'12.025 | 38 | 3:54'46.322 | 27 | 3:57'25.703 | |
21 | 24 | CHA | 12 | 久留米工業技術専門学校 | T.INAMASU | K.NAKAKOGA | 64 | 8:13'49.443 | 32 | 4:08'02.664 | 32 | 4:05'46.779 | |
22 | 31 | CHA | 13 | Team MAXSPEED | Y.NISHIKAWA | H.TANAKA | T.HAYASHI | 62 | 8:04'56.583 | 31 | 4:02'51.879 | 31 | 4:02'04.704 |
23 | 30 | CHA | 14 | TEAM ENEMAX | H.TASAI | A.ODAWARA | K.OKA | 61 | 8:09'38.199 | 32 | 4:06'15.320 | 29 | 4:03'22.879 |
24 | 40 | CHA | 15 | 芦屋大学ソーラーカープロジェクト(B) | M.KUMAKURA | M.SHINMI | Y.UEDA | 60 | 7:57'36.135 | 29 | 3:55'42.313 | 31 | 4:01'53.822 |
25 | 3 | DRE | 10 | 兵庫県立尼崎工業高等学校 | Y.OKAZAKI | M.YOSHIDA | Y.KAGOSHIMA | 58 | 7:41'46.658 | 38 | 3:33'20.290 | 20 | 4:08'26.368 |
26 | 4 | DRE | 11 | 呉港高等学校 | N.TAKEDA | M.KUSUMOTO | T.SAITO | 57 | 7:50'14.106 | 40 | 3:55'42.687 | 17 | 3:54'31.419 |
27 | 27 | CHA | 16 | 上野工高SunUenoTEC | T.IDONE | R.TATEI | 54 | 8:04'28.353 | 30 | 4:00'43.593 | 24 | 4:03'44.760 | |
28 | 35 | CHA | 17 | 名古屋工業大学ソーラーカー部 | Y.NAKANE | Y.OKA | 54 | 8:08'01.419 | 26 | 4:06'55.526 | 28 | 4:01'05.893 | |
29 | 29 | CHA | 18 | 大森学園高校 自動車部 | M.SAITO | K.MOMOSE | 47 | 8:08'36.338 | 19 | 4:05'12.275 | 28 | 4:03'24.063 | |
30 | 5 | DRE | 12 | 鈴鹿工業高等専門学校 | T.MATSUDA | Y.IWATA | T.YOSHIDA | 37 | 5:52'18.755 | 4 | 1:47'14.977 | 33 | 4:05'03.778 |
31 | 36 | CHA | 19 | タブラヂ・レーシングチーム | S.YOKOYAMA | M.SUYAMA | K.KOBAYASHI | 35 | 8:05'43.358 | 20 | 4:03'08.789 | 15 | 4:02'34.569 |
32 | 34 | CHA | 20 | 立命館大学EV-Racing | Y.KATAOKA | M.UEMURA | 31 | 4:27'41.739 | 2 | 20'41.304 | 29 | 4:07'00.435 | |
33 | 28 | CHA | 21 | 飛龍高等学校 自動車部 | T.MATSUI | Y.ITAGAKI | 31 | 8:10'09.970 | 20 | 4:04'15.327 | 11 | 4:05'54.643 | |
34 | 7 | DRE | 13 | Labo.Koyo 21 | A.UCHIDA | N.FUKUI | 30 | 4:15'10.187 | 1 | 14'42.922 | 29 | 4:00'27.265 | |
35 | 25 | CHA | 22 | 北九州自動車整備専門学校 | M.KATO | S.NAKAZAWA | 27 | 8:08'41.046 | 22 | 4:05'16.270 | 5 | 4:03'24.776 |
HEAT1: 8/6 13:00'00-17:00'00 HEAT2: 8/7 13:00'00-17:00'00
Fastest Lap No. 9 芦屋大学ソーラーカープロジェクト(A) 4'04.710 103/103 85.43km/h
*ペナルティ Penalty
No.5,No.34,No.7
1ヒートの競技結果より、1周減算とした。(ソーラーカーレース鈴鹿2005特別規則17.12.2)
1 lap was subtracted from the results of the HEAT1.(SR. Art.17.12.2)
No.4
1ヒートの最終周の周回数とタイムを無効とした。(ソーラーカーレース鈴鹿2005特別規則19.7)
The last lap and its lap time of the HEAT1 were deemed invalid.(SR. Art.19.7)
No.39,No.33,No.40
1ヒートの最終周の周回数とタイムを無効とした。(ソーラーカーレース鈴鹿2005特別規則19.4)
The last lap and its lap time of the HEAT1 were deemed invalid.(SR. Art.19.4)
No.5(2Laps),No.3(17Laps),No.25(21Laps)
2ヒートの競技結果より、各周回数を減算した。(ソーラーカーレース鈴鹿2005技術規則4.1.6)
Each laps were subtracted form the results of the HEAT2.(TR. Art.4.1.6)