
DREAM |
ENJOY |
FIA ALTERNATIVE ENERGIES CUP |
Free|Practice|H1 GRID|HEAT 1|H2 GRID|HEAT 2|Total Official Results |
DREAM/CHALLENGE Qualifying Practice |
Pos | No | Cls | Team | Type | 1st Driver | 2nd Driver | 3rd Driver | Time | Delay | |
1 | 8 | DRE | 1 | OSU 大阪産業大学 | OSU model S' | H.FUKUI | K.HAYASHIDA | T.YAMADA | 3'59.928 | |
2 | 101 | DRE | 2 | Aurora Vehicle Association Inc | Aurora 101 | D.RODGERS | D.EVANS | 4'00.452 | 0.524 | |
3 | 1 | DRE | 3 | パンダサンチーム | TRIASIC DANDY | N.HOSOKAWA | A.TOMITAKA | 4'05.553 | 5.625 | |
4 | 22 | CHA | 1 | H・A・T レーシングチーム | EBARA ECO-TECH | K.ITAGAKI | T.MURAYAMA | 4'11.128 | 11.200 | |
5 | 9 | DRE | 4 | 芦屋大学ソーラーカープロジェクト(A) | Sky Ace TIGA | K.NOMURA | T.MISE | M.OKUI | 4'11.157 | 11.229 |
6 | 2 | DRE | 5 | 再輝 | ENAX | T.TAKASAKI | C.TAKASAKI | 4'24.317 | 24.389 | |
7 | 3 | DRE | 6 | 兵庫県立尼崎工業高等学校 | ATHS-CHALLENGER | Y.OKAZAKI | M.YOSHIDA | Y.KAGOSHIMA | 4'32.672 | 32.744 |
8 | 4 | DRE | 7 | 呉港高等学校 | MUSOUSHIN | N.TAKEDA | M.KUSUMOTO | T.SAITO | 4'39.851 | 39.923 |
9 | 26 | CHA | 2 | 堺市立工業高等学校 科学部 | SCIENCE 705 | K.OTA | T.UEDA | 4'41.737 | 41.809 | |
10 | 12 | DRE | 8 | National Kaohsiung University of Applied | Apollo-plus | C.LAI | M.HSIEN LEE | T.CHIU | 4'45.647 | 45.719 |
11 | 41 | CHA | 3 | チームキョンシー | KYONSHI | S.HANYU | Y.TSUKAMOTO | 4'46.315 | 46.387 | |
12 | 33 | CHA | 4 | ポリテクカレッジ滋賀 SPD | IBERIS | Y.SUGIMOTO | S.SAITO | T.SUMI | 4'47.031 | 47.103 |
13 | 32 | CHA | 5 | 静岡工科自動車大学校 | Bullet 05 | K.HIRAI | H.MITSUI | T.KAMI | 4'48.573 | 48.645 |
14 | 11 | DRE | 9 | 東海大翔洋高校 | FALCON | Y.SIOKAWA | Y.NABETA | 4'49.366 | 49.438 | |
15 | 23 | CHA | 6 | バカボンズ | Scarabaeus | H.IZAWA | T.FUJITA | K.INADACHI | 4'52.365 | 52.437 |
16 | 37 | CHA | 7 | SOLAR GIGA | GIGA 03 | Y.ISEKI | S.NAKAOKA | 4'57.830 | 57.902 | |
17 | 7 | DRE | 10 | Labo.Koyo 21 | NEW RILUCENTE | A.UCHIDA | N.FUKUI | 5'01.083 | 1'01.155 | |
18 | 6 | DRE | 11 | 東海大学 Solspirits | TOKAI S8 | T.KIKUTA | T.TERUYAMA | T.MITA | 5'05.582 | 1'05.654 |
19 | 39 | CHA | 8 | 金沢工業大学 夢考房 | KIT GoldenEagle | Y.SYONO | H.YAMAMOTO | 5'06.728 | 1'06.800 | |
20 | 31 | CHA | 9 | Team MAXSPEED | Flat Out | Y.NISHIKAWA | H.TANAKA | T.HAYASHI | 5'16.896 | 1'16.968 |
21 | 21 | CHA | 10 | 柏会 | MUSASHI | T.KIKUMOTO | H.FUKUKITA | 5'18.354 | 1'18.426 | |
22 | 24 | CHA | 11 | 久留米工業技術専門学校 | SOLAR KIC | T.INAMASU | K.NAKAKOGA | 5'23.924 | 1'23.996 | |
23 | 25 | CHA | 12 | 北九州自動車整備専門学校 | KAMC 05Z | M.KATO | S.NAKAZAWA | 5'26.743 | 1'26.815 | |
24 | 38 | CHA | 13 | Team Sunlake | Sunlake Neo | F.HIRASAWA | K.TAKAHASHI | Y.OSHITA | 5'27.026 | 1'27.098 |
25 | 10 | DRE | 12 | サレジオ高専 | SALESIO | K.AKAZAWA | A.SUGIURA | T.SUZUKI | 5'29.811 | 1'29.883 |
26 | 27 | CHA | 14 | 上野工高SunUenoTEC | Shooting Star 09 | T.IDONE | R.TATEI | 5'55.425 | 1'55.497 | |
27 | 40 | CHA | 15 | 芦屋大学ソーラーカープロジェクト(B) | Sky Ace IIχ | M.KUMAKURA | M.SHINMI | Y.UEDA | 6'01.429 | 2'01.501 |
28 | 34 | CHA | 16 | 立命館大学EV-Racing | α-Fields | Y.KATAOKA | M.UEMURA | 6'04.086 | 2'04.158 | |
29 | 28 | CHA | 17 | 飛龍高等学校 自動車部 | HIRYU Shining | T.MATSUI | Y.ITAGAKI | 6'16.321 | 2'16.393 | |
30 | 5 | DRE | 13 | 鈴鹿工業高等専門学校 | DEVeL | T.MATSUDA | Y.IWATA | T.YOSHIDA | 6'45.771 | 2'45.843 |
31 | 30 | CHA | 18 | TEAM ENEMAX | ENEMAX III | H.TASAI | A.ODAWARA | K.OKA | 6'50.340 | 2'50.412 |
32 | 29 | CHA | 19 | 大森学園高校 自動車部 | OGHS Sunrise | M.SAITO | K.MOMOSE | 7'03.258 | 3'03.330 | |
33 | 42 | CHA | 20 | 長野工業高等学校’05 | BIG WAVE SONIC | M.FURUKOSHI | K.NAKAMURA | 9'18.825 | 5'18.897 | |
34 | 36 | CHA | 21 | タブラヂ・レーシングチーム | HOLS | S.YOKOYAMA | M.SUYAMA | K.KOBAYASHI | 11'01.841 | 7'01.913 |
35 | 35 | CHA | 22 | 名古屋工業大学ソーラーカー部 | HORIZON | Y.NAKANE | Y.OKA | 12'50.242 | 8'50.314 | |
Cars Qualified : |
*ペナルティ Penalty
No.101
予選ベストラップタイムに1分加算する。(ソーラーカーレース鈴鹿2005特別規則17.10.9(ホワイトラインカット))
For the starting grid position 1 minute penalty shall be added to the vehicle No.101.