
1000Km |
ALTEZZA |
VITZ |
F4 |
The 32nd"International Pokka 1000km"2003 |
予選A1回目|予選B1回目|予選1回目総合|予選A2回目|予選B2回目|予選2回目総合|予選総合 フリー走行|GRID|200km|400km|600km|800km|決勝結果 |
1000km Second Qualifying Practice Results |
Pos | No | Cls. | Team/Car | 1st Driver | 2nd Driver | 3rd Driver | BestTime | Delay | Gap | |
Type | Time | Time | Time | |||||||
1 | 38 | GT500 | 1 | au CERUMO SUPRA | H.TAKEUCHI | Y.TACHIKAWA | H.SHIMODA | 1'56.609 | 179.28km/h | |
TOYOTA SUPRA | 1'56.609 | |||||||||
2 | 16 | GT500 | 2 | G’ZOX−NSX | D.ITO | T.CORONEL | 1'56.639 | 0.030 | 0.030 | |
HONDA NSX | 1'56.639 | |||||||||
3 | 18 | GT500 | 3 | Regain 童夢NSX | R.MICHIGAMI | S.PHILIPPE | 1'57.355 | 0.746 | 0.716 | |
HONDA NSX | 1'57.355 | |||||||||
4 | 39 | GT500 | 4 | iDC大塚家具サードスープラ | D.SCHWAGER | M.ORIDO | J.DUFOUR | 1'58.217 | 1.608 | 0.862 |
TOYOTA SUPRA | 1'58.217 | |||||||||
5 | 88 | GT500 | 5 | ノマドディアブロJGT1 | K.YAMANISHI | WADA-Q | G.MIFUNE | 2'03.974 | 7.365 | 5.757 |
LAMBORGHINI DIABLO JGTI | 2'03.974 | 2'07.072 | ||||||||
6 | 00 | RS | 1 | 真神パワーJMC/MAX/YH | R.SAKAGUCHI | K.WAKAZONE | S.EBIHARA | 2'05.749 | 9.140 | 1.775 |
OSCAR SK5.2 | 2'05.749 | 2'18.342 | ||||||||
7 | 11 | GT300 | 1 | JIM ロデオD アドバン | H.MATSUDA | T.TANAKA | 2'07.678 | 11.069 | 1.929 | |
FERRARI F360 MODENA | 2'10.093 | 2'07.678 | ||||||||
8 | 71 | GT300 | 2 | シグマDUNLOPセリカ | G.JONAI | K.SAWA | T.KATAOKA | 2'07.814 | 11.205 | 0.136 |
TOYOTA CELICA | 2'11.743 | 2'07.814 | ||||||||
9 | 22 | RS | 2 | 永井医院YRP幸田サーキットμ | M.YAMAMOTO | H.MIYAGI | K.YAMAMOTO | 2'08.978 | 12.369 | 1.164 |
OSCER SK5.2 | 2'08.978 | |||||||||
10 | 77 | GT300 | 3 | クスコアドバンインプレッサ | K.KOBAYASHI | T.TANIGAWA | T.YAMANO | 2'09.073 | 12.464 | 0.095 |
SUBARU IMPREZA | 2'11.891 | 2'09.073 | ||||||||
11 | 69 | GT300 | 4 | FK/マッシモADVANポルシ | H.WADA | M.KAGEYAMA | T.INOUE | 2'10.874 | 14.265 | 1.801 |
PORSCHE 911GT3RS | 2'17.806 | 2'10.874 | 2'16.841 | |||||||
12 | 2 | GT300 | 5 | リニューカーインターリンクNS | K.TAKAHASHI | A.WATANABE | Y.TOMIMOTO | 2'11.632 | 15.023 | 0.758 |
HONDA NSX | 2'11.632 | 2'12.316 | ||||||||
13 | 8 | RS | 3 | LADY'sD☆ADVAN | Y.KAKU | N.OGIWARA | I.TOJO | 2'12.719 | 16.110 | 1.087 |
OSCAR SK5.2 | 2'12.719 | 2'17.755 | ||||||||
14 | 911 | GT300 | 6 | 910サカモトアドバンポルシェ | K.TANAKA | Y.MIYAGAWA | M.ISHIHARA | 2'13.670 | 17.061 | 0.951 |
PORSCHE GT3RS | 2'18.054 | 2'13.670 | ||||||||
15 | 15 | RS | 4 | Team NCL 5.2 | H.NISHIMURA | H.OTA | M.FURUYA | 2'15.516 | 18.907 | 1.846 |
OSCAR SK5.2 | 2'15.516 | 2'16.416 | ||||||||
16 | 111 | GT300 | 7 | PCJアークテックGT3 | A.FUJITA | S.HAGA | H.IIJIMA | 2'16.433 | 19.824 | 0.917 |
PORSCHE GT3 CUP | 2'30.948 | 2'16.433 | ||||||||
17 | 19 | S-E | 1 | JMCダンロップMAX☆GTR | T.KOSHIMIZU | M.UEDA | A.YOSHITOMI | 2'18.356 | 21.747 | 1.923 |
NISSAN SKYLINE GT-R | 2'18.356 | 2'20.620 | ||||||||
18 | 70 | GT300 | 8 | 外車の外国屋ダンロップポルシェ | Y.ISHIBASHI | H.KUROSAWA | Y.YAMAGISHI | 2'19.010 | 22.401 | 0.654 |
PORSCHE 911GT3RS | 2'19.010 | |||||||||
19 | 5 | S-E | 2 | TSR☆ススキレーシングGTR | N.FURUYA | Y.KIKUCHI | M.YAMAMOTO | 2'19.793 | 23.184 | 0.783 |
NISSAN SKYLINE GT-R | 2'19.793 | 2'21.468 | ||||||||
20 | 1 | S-E | 3 | ADVAN ORQUE GTR | S.KASUYA | T.NAKAGAWA | T.YOSHIKAWA | 2'20.306 | 23.697 | 0.513 |
NISSAN SKYLINE GT-R | 2'20.306 | 2'27.560 | ||||||||
21 | 63 | S-E | 4 | レイジュンダンロップGTR | OSAMU | M.KIMOTO | T.TAMANAKA | 2'20.645 | 24.036 | 0.339 |
NISSAN SKYLINE GT-R | 2'20.645 | |||||||||
22 | 23 | S-E | 5 | C−WEST アドバン Z33 | N.OMOTO | K.HOSHINO | T.UEMATSU | 2'20.789 | 24.180 | 0.144 |
NISSAN FAIRLADY Z | 2'20.789 | 2'23.205 | ||||||||
23 | 4 | GT300 | 9 | ZIPSPEEDコルベット | I.YOSHIDA | K.KOBAYASHI | T.OCHIAI | 2'21.100 | 24.491 | 0.311 |
CHEVROLET CORVETTE | 2'24.077 | 2'21.100 | ||||||||
24 | 6 | S-E | 6 | ファルケン☆ランサーEVOVIII | T.TOMIMASU | Y.SEKI | E.KOKETSU | 2'24.200 | 27.591 | 3.100 |
MITSUBISHI LANCER EVOVIII | 2'24.200 | |||||||||
25 | 20 | S-E | 7 | RSオガワADVANランサー | N.KOMIYA | T.SAITO | T.SUGIMOTO | 2'25.317 | 28.708 | 1.117 |
MITSUBISHI LANCER EVOVI | 2'25.317 | 3'39.993 | 2'25.708 | |||||||
26 | 112 | OPEN | 1 | ARKTECK 968EVOII | H.KANEKO | K.YOSHIURA | M.HIGUCHI | 2'26.218 | 29.609 | 0.901 |
PORSCHE 968 | 2'26.218 | 2'27.942 | 4'05.898 | |||||||
27 | 3 | S-E | 8 | FK/マッシモADVANインテ | T.ASANO | T.KASAHARA | K.MIZUGAKI | 2'28.356 | 31.747 | 2.138 |
HONDA INTEGRA TYPE R | 2'28.356 | 2'31.459 | ||||||||
28 | 34 | S-E | 9 | タイヤガーデン−BP−DC5 | K.IKETANI | M.KAWAGUCHI | 2'28.407 | 31.798 | 0.051 | |
HONDA INTEGRA TYPE R | 2'28.407 | 2'30.207 | ||||||||
29 | 35 | S-E | 10 | NRFミストSSRDL△RX8 | J.NAKAMURA | T.SHIMAZAWA | K.SASAKI | 2'29.095 | 32.486 | 0.688 |
MAZDA RX-8 | 2'34.722 | 2'35.976 | 2'29.095 | |||||||
30 | 12 | S-E | 11 | クイーンスクエア.ネットエボVIII | S.TANAKA | T.TAKESHIMA | T.MIYOSHI | 2'32.547 | 35.938 | 3.452 |
MITSUBISHI LANCER EVOVIII | 2'32.547 | 2'38.957 | ||||||||
31 | 280 | S-E | 12 | 花博PIRELLI出雲殿NSX | H.OSHIRO | S.MAEJIMA | T.ITO | 2'33.588 | 36.979 | 1.041 |
HONDA NSX | 2'34.876 | 2'33.588 | ||||||||
32 | 87 | S-E | 13 | Qs’アドバンインテグラ | T.KANAMORI | E.SATO | S.TAKI | 2'34.234 | 37.625 | 0.646 |
HONDA INTEGRA TYPE R | 2'34.234 | |||||||||
9 | GT300 | 正義の味方 覆面レーサーXMT | I.SUGA | K.TSUTSUI | Absent | |||||
MOSLER MT900R | ||||||||||
602 | S-E | ファルケンブリッド享成ランサー | M.OKADA | T.IWATSUKI | Y.TORII | Absent | ||||
MITSUBISHI LANCER EVOVI |
Qualifying Lap Time for Second Qualifying Practice (130%) 2'32.000
*ペナルティ Penalty
No.87
国際モータースポーツ競技規則付則L項第4章4,e)の違反(ピット出口のホワイトラインカット)により、第2ドライバー 佐藤英而 選手の 2回目の公式予選ベストラップタイムを削除した。
The best lap time set by E.Sato of car No.87 during the second qualifying session was thrown out due to violation of Chap.4. 4e of Appendix L of the International Sporting Code (crossing the white line at the pit load exit).
No.112
特別規則書第46条〜3)(ピットレーン通過速度)違反により、罰金3万円を課した。
Car No.112 received a 30,000 yen fine for an infringement of Article 46-3 of the Supplementary Regulations (speeding in the pit lane).