
1000Km |
ALTEZZA |
VITZ |
F4 |
The 32nd"International Pokka 1000km"2003 |
予選A1回目|予選B1回目|予選1回目総合|予選A2回目|予選B2回目|予選2回目総合|予選総合 フリー走行|GRID|200km|400km|600km|800km|決勝結果 |
1000km Second Qualifying Practice(A Gr.) |
Pos | No | Cls. | Team/Car | 1st Driver | 2nd Driver | 3rd Driver | Best Time | Delay | Gap | ||
Type | Time | Time | Time | ||||||||
1 | 00 | RS | 1 | 真神パワーJMC/MAX/YH | R.SAKAGUCHI | K.WAKAZONE | S.EBIHARA | 2'05.749 | 166.25km/h | ||
OSCAR SK5.2 | 2'05.749 | 2'18.342 | |||||||||
2 | 22 | RS | 2 | 永井医院YRP幸田サーキットμ | M.YAMAMOTO | H.MIYAGI | K.YAMAMOTO | 2'08.978 | 3.229 | 3.229 | |
OSCER SK5.2 | 2'08.978 | ||||||||||
3 | 8 | RS | 3 | LADY'sD☆ADVAN | Y.KAKU | N.OGIWARA | I.TOJO | 2'12.719 | 6.970 | 3.741 | |
OSCAR SK5.2 | 2'12.719 | 2'17.755 | |||||||||
4 | 15 | RS | 4 | Team NCL 5.2 | H.NISHIMURA | H.OTA | M.FURUYA | 2'15.516 | 9.767 | 2.797 | |
OSCAR SK5.2 | 2'15.516 | 2'16.416 | |||||||||
5 | 19 | S-E | 1 | JMCダンロップMAX☆GTR | T.KOSHIMIZU | M.UEDA | A.YOSHITOMI | 2'18.356 | 12.607 | 2.840 | |
NISSAN SKYLINE GT-R | 2'18.356 | 2'20.620 | |||||||||
6 | 5 | S-E | 2 | TSR☆ススキレーシングGTR | N.FURUYA | Y.KIKUCHI | M.YAMAMOTO | 2'19.793 | 14.044 | 1.437 | |
NISSAN SKYLINE GT-R | 2'19.793 | 2'21.468 | |||||||||
7 | 1 | S-E | 3 | ADVAN ORQUE GTR | S.KASUYA | T.NAKAGAWA | T.YOSHIKAWA | 2'20.306 | 14.557 | 0.513 | |
NISSAN SKYLINE GT-R | 2'20.306 | 2'27.560 | |||||||||
8 | 63 | S-E | 4 | レイジュンダンロップGTR | OSAMU | M.KIMOTO | T.TAMANAKA | 2'20.645 | 14.896 | 0.339 | |
NISSAN SKYLINE GT-R | 2'20.645 | ||||||||||
9 | 23 | S-E | 5 | C−WEST アドバン Z33 | N.OMOTO | K.HOSHINO | T.UEMATSU | 2'20.789 | 15.040 | 0.144 | |
NISSAN FAIRLADY Z | 2'20.789 | 2'23.205 | |||||||||
10 | 6 | S-E | 6 | ファルケン☆ランサーEVOVIII | T.TOMIMASU | Y.SEKI | E.KOKETSU | 2'24.200 | 18.451 | 3.411 | |
MITSUBISHI LANCER EVOVIII | 2'24.200 | ||||||||||
11 | 20 | S-E | 7 | RSオガワADVANランサー | N.KOMIYA | T.SAITO | T.SUGIMOTO | 2'25.317 | 19.568 | 1.117 | |
MITSUBISHI LANCER EVOVI | 2'25.317 | 3'39.993 | 2'25.708 | ||||||||
12 | *112 | OPEN | 1 | ARKTECK 968EVOII | H.KANEKO | K.YOSHIURA | M.HIGUCHI | 2'26.218 | 20.469 | 0.901 | |
PORSCHE 968 | 2'26.218 | 2'27.942 | 4'05.898 | ||||||||
13 | 3 | S-E | 8 | FK/マッシモADVANインテ | T.ASANO | T.KASAHARA | K.MIZUGAKI | 2'28.356 | 22.607 | 2.138 | |
HONDA INTEGRA TYPE R | 2'28.356 | 2'31.459 | |||||||||
14 | 34 | S-E | 9 | タイヤガーデン−BP−DC5 | K.IKETANI | M.KAWAGUCHI | 2'28.407 | 22.658 | 0.051 | ||
HONDA INTEGRA TYPE R | 2'28.407 | 2'30.207 | |||||||||
15 | 35 | S-E | 10 | NRFミストSSRDL△RX8 | J.NAKAMURA | T.SHIMAZAWA | K.SASAKI | 2'29.095 | 23.346 | 0.688 | |
MAZDA RX-8 | 2'34.722 | 2'35.976 | 2'29.095 | ||||||||
16 | 12 | S-E | 11 | クイーンスクエア.ネットエボVIII | S.TANAKA | T.TAKESHIMA | T.MIYOSHI | 2'32.547 | 26.798 | 3.452 | |
MITSUBISHI LANCER EVOVIII | 2'32.547 | 2'38.957 | |||||||||
17 | 280 | S-E | 12 | 花博PIRELLI出雲殿NSX | H.OSHIRO | S.MAEJIMA | T.ITO | 2'33.588 | 27.839 | 1.041 | |
HONDA NSX | 2'34.876 | 2'33.588 | |||||||||
18 | 87 | S-E | 13 | Qs’アドバンインテグラ | T.KANAMORI | E.SATO | S.TAKI | 2'34.234 | 28.485 | 0.646 | |
HONDA INTEGRA TYPE R | 2'34.234 | ||||||||||
602 | S-E | ファルケンブリッド享成ランサー | M.OKADA | T.IWATSUKI | Y.TORII | Absent | |||||
MITSUBISHI LANCER EVOVI |
*ペナルティ Penalty
No.87 国際モータースポーツ競技規則付則L項第4章4,e)の違反(ピット出口のホワイトラインカット)により、第2ドライバー 佐藤英而 選手の 2回目の公式予選ベストラップタイムを削除した。
The best lap time set by E.Sato of car No.87 during the second qualifying session was thrown out due to violation of Chap.4. 4e of Appendix L of the International Sporting Code (crossing the white line at the pit load exit).
No.112 特別規則書第46条〜3)(ピットレーン通過速度)違反により、罰金3万円を課した。
Car No.112 received a 30,000 yen fine for an infringement of Article 46-3 of the Supplementary Regulations (speeding in the pit lane).